DESENE DE VIS – ZAYA – WEI

de crisuadi

Am gasit , zilele astea , un album exceptional , de care m-am indragostit pe loc :

Imagine

Acesta este tomul II care o sa vada lumina tiparului in 14 Septembrie 2012 si , frunzarind cateva pagini din primul , am ramas cu gura cascata , spunandu-mi ca mai am mult de lucrat , chiar foarte mult , minunandu-ma de talentul acestei desenatoare chinezoaice .

Imagine

Hal de frumusete de desen ! ! ! Si toate – s asa :

Imagine

De cum am vazut cateva pagini , mi-am zis ca ceva nu e in regula , e prea frumos sa fie adevarat . Este adevarat , desenatoarea , o chinezoaica super-talentata , pe numele ei Huang JIA WEI  da dovada de sensibilitate , dar stie sa nu fie fragila in desen . Atmosfera pe care o creaza este de vis .

Imagine

Equinoxe , in BD Sanctuary , are un comentariu mai bun si mai sugestiv decat consideratiile mele

„(…) Aceasta serie , dincolo de uriasele calitati grafice , este , de asemenea , din punct de vedere al scenariului , promitatoare .O recomand puternic adeptilor lucrarilor frumoase , al universurilor sumbre si misterioase . De retinut ca seria poate fi foarte usor interesanta chiar si pentru cei care nu sunt orientati total spre science – fiction . ”

Imagine

Imagine

Albumul are 72 de pagini si va costa , la editor ,14,99 euro.

Scenariul este scris de  MORVAN JEAN DAVID

http://www.dargaud.com/zaya/album-5368/zaya-tome-2/

http://www.bd-sanctuary.com/bd-zaya-vol-1-simple-s8650-p34687.html

