TAMBA

de crisuadi

In sfarsit , pot sa spun , cum sint eu de nesincron cu lumea (foarte mare si diversa !) benzilor desenate romanesti , ca am vazut un autor roman de banda desenata care m-a impresionat placut si care , daca nu ma insel , are cam trei albume la activ . Din ce-am vazut , planse disparate , pot spune ca e si pe inima mea desenul , sigur , la obiect , sublimat aproape de minimalist , in sensul de , cu minime mijloace , maxime efecte , fara a fi simplu sau simplist !

Imagine

 

Imagine

 

Imagine

 

Nimic in plus , nimic in minus , compozitie indrazneata , culoare ok . Intr-un cuvant , abia astept sa le achizitionez si sa vorbesc despre ele ! Sunt sigur ca-mi voi mentine entuziasmul .

Imagine

Imagine

Imagine

 

Si , iata mai jos , cea mai frumoasa imagine pe care un autor o poate vedea : teancul de exemplare proaspete din albumul sau ! ! Bravo , Alex !

Imagine 

Autorul este Alex Talamba .

Deocamdata , atat despre aceste prime albume si , promit ca am sa discut ceva mai la obiect cand o sa am albumele in mana !

 

